کلاس آنلاین آموزش گرامر EPT – استاد مهرداد زنگیه‌وندی

همانطور که در مقالات قبلی سایت بیان کردیم آزمون EPT یک امتحان زبان انگلیسی برای دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد است که کسب نمره قبولی در آن برای همه دانشجویان الزامی می باشد. قبولی در این آزمون دغدغه خیلی از داوطلبان است و حتی با شرکت در کلاس های مختلف اما هنوز موفق به کسب نتیجه نشده‌اند. در ادامه شما را با یک دوره آنلاین کاملا حرفه‌ای و کاربردی برای یادگیری مباحث گرامر و درک مطلب آزمون EPT آشنا می کنیم که قطعا با تمام دوره‌هایی که تاکنون شرکت کرده‌اید از آسمان تا زمین تفاوت دارد.

معرفی کلاس آنلاین آموزش گرامر EPT فست زبان

اگر کمی در مورد آزمون EPT در اینترنت جستحو کنید و یا از دوستان خود پرس و جو کنید قطعا یک اسم خیلی به گوشتان خواهد خورد. آنهم نام فست زبان است. گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه وندی یا فست زبان سالهاست که بصورت تخصصی در زمینه آزمون های زبان دکتری خصوصا EPT فعالیت دارند. این گروه با تالیف منابع بسیار کاربردی و جامع به خیلی از دانشجویان در این سالها کمک کرده بتوانند نتیجه لازم را در آزمون کسب کنند.

همچنین یکی دیگر از فعالیت‌های گروه فست زبان برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزش گرامر و درک مطلب است. در دوره های آنلاین فست زبان که مدرس آن خود استاد مهرداد زنگیه وندی است مطالب و نکات مهم گرامر و درک متن انگلیسی برای قبولی در آزمون EPT بصورت فشرده تدریس می‌شود.

مطالبی که در کلاس آنلاین استاد زنگیه وندی تدریس می‌شوند

در این دوره های آنلاین، مهمترین و کاربردی‌ترین مطالب گرامر انگلیسی از صفر تا ۱۰۰ مخصوص آزمون ept به زبان ساده تدریس می شود. در کنار آموزش هر مبحث تست‌های نمونه از آزمون کار می شوند و نکات تستی نیز آموزش داده می شود. همچنین در این دوره‌ها، مطالب و نکات مهمی برای پاسخ دادن به سوالات درک مطلب ept نیز آموزش داده می شوند که نمونه آن را در هیچ کلاس دیگری پیدا نخواهید کرد.

استفاده از ویدیوهای دوره

یکی از مزایای شرکت در کلاس های آنلاین استاد زنگیه وندی ویژه آزمون های زبان دکتری، مشاهده ویدیوهای دوره پس از اتمام آن است. مطمئنا با یکبار شرکت در کلاس شاید یکسری نکات را برای بار اول بشنوید و برای یادگیری آنها نیازمند تمرین هستید. بنابراین داشتن ویدیوهای دوره می تواند برای این کار خیلی کمکتان کند.

یک کلاس فشرده اما کامل

از آنجا که اکثریت دانشجويان مقطع دکتری شاغل هستند زمان کافی برای شرکت در کلاس های طولانی مدت را ندارند. کلاس های آنلاین استاد زنگیه وندی ۱۷ ساعته هستند و شما در این مدت زمان به یک تسلط کامل در مبحث گرامر و درک مطلب انگلیسی خواهید رسید.

نمونه تدریس استاد زنگیه وندی

برای آشنایی با نحوه تدریس ایشان ویدیوی زیر را تماشا کنید

نظرات شرکت کنندگان در کلاس آنلاین فست زبان

در ویدیوی زیر نظرات دانشجویان کلاس آنلاین آموزش گرامر و درک مطلب فست زبان را تماشا کنید.

.

برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس آنلاین آموزش گرامر ept کلیک کنید.

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *